Ринкове позиціонування промислового підприємства на основі маркетингової політики
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Ринкове позиціонування промислового підприємства на основі маркетингової політики
|
|
| Creator |
Жданова, О. С.
|
|
| Subject |
підприємство
ринок позиціонування оцінка показник маркетингова політика маркетинг-мікс 658.8 |
|
| Description |
У статті розглянуто сучасний стан промисловості України. Запропоновано напрямки позиціонування та складові стабільних економічних позицій. Перелічено показники оцінки реальної позиції промислового підприємства. Рекомендовано напрямки дослідження елементів маркетинг-мікс при розробці маркетингової політики.
|
|
| Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
| Date |
2014-04-15T10:55:03Z
2014-04-15T10:55:03Z 2010 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Жданова О. С. Ринкове позиціонування промислового підприємства на основі маркетингової політики [Електронний ресурс] / О. С. Жданова // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4175 |
|
| Language |
uk
|
|