Управління гармонізацією маркетингових робіт на підприємствах
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Управління гармонізацією маркетингових робіт на підприємствах
|
|
| Creator |
Шаріпова, О. С.
Попова, Н. М. Зєніна, Я. М. |
|
| Subject |
гармонізація
маркетингові роботи управляння управління гармонізацією 005.214:658.5 |
|
| Description |
У статті розглядається комплекс питань, пов'язаних з гармонізацією діяльності підрозділу підприємства, на прикладі виконення маркетингових робіт. Розглянуто поняття гармонізації, мети і завдання, сформульовано необхідність створення спеціального механізму управління гармонізацією виконання маркетингових робіт.
|
|
| Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
| Date |
2014-04-18T10:18:36Z
2014-04-18T10:18:36Z 2010 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Шаріпова О. С. Управління гармонізацією маркетингових робіт на підприємствах [Електронний ресурс] / О. С. Шаріпова, Н. М. Попова, Я. М. Зєніна // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4227 |
|
| Language |
uk
|
|