Проблемне навчання як засіб формування творчого потенціалу студентів-майбутніх педагогів (гендерні аспекти)
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Проблемне навчання як засіб формування творчого потенціалу студентів-майбутніх педагогів (гендерні аспекти) |
|
| Creator |
Дьоміна, Ю.В.
|
|
| Subject |
Гендерная политика городов: история и современность. (2013)
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Доклад на конференции или семинаре
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/36382/1/61-62.pdf
Дьоміна, Ю.В. (2014) Проблемне навчання як засіб формування творчого потенціалу студентів-майбутніх педагогів (гендерні аспекти). In: Ґендерна політика міст: історія і сучасність . |
|
| Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/36382/
|
|