Особливості маркетингових досліджень в мережі Інтернет
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Особливості маркетингових досліджень в мережі Інтернет
|
|
| Creator |
Рудь, М.П.
|
|
| Subject |
маркетингове дослідження
маркетинговое исследование marketing research інформаційні системи информационные системы information systems идентификация пользователей ідентифікація користувачів user identification |
|
| Description |
Поява технологій інтернет - серйозно змінили підхід до побудови інформаційних систем (ІС), а особливо маркетингових інформаційних систем. Ці технології дозволяють істотно спростити розробку та експлуатацію інформаційних систем і зробили можливим створення більш складних ІС , в тому числі розподілених по всьому світу.
|
|
| Publisher |
Сумський державний університет
|
|
| Date |
2014-07-31T09:51:40Z
2014-07-31T09:51:40Z 2014 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Рудь, М.П. Особливості маркетингових досліджень в мережі Інтернет [Текст] / М.П. Рудь; наук. кер.: О.М. Олефіренко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 212-214.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36351 |
|
| Language |
uk
|
|