Проблема формування особистості у змісті підручників з читання для початкової школи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/3952/
978-966-2071-26-9 |
|
| Title |
Проблема формування особистості у змісті підручників з читання для початкової школи
|
|
| Creator |
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна
|
|
| Subject |
Видані в Україні
|
|
| Description |
Монографія висвітлює розвиток підручників з читання для учнів початкової школи на теренах України від середини ХІХ століття, розкриває зміст текстів у різні історичні періоди та зміни суспільних формацій. І на цьому тлі показано формування особистості дітей молодшого шкільного віку. Адресована викладачам вищих педагогічних навчальних закладів, студентам, вчителям початкових класів, слухачам курсів підвищення кваліфікації вчителів. |
|
| Publisher |
НВФ Славутич - Дельфін
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Монографія
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/3952/7/Bogdanets_Biloskalenko_NI_SD_PI.pdf
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна (2014) Проблема формування особистості у змісті підручників з читання для початкової школи Одноосібна. НВФ Славутич - Дельфін, Київ. |
|