ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС з дисципліни «Продюсерство та реклама на телебаченні»
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4058/
|
|
| Title |
ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС з дисципліни «Продюсерство та реклама на телебаченні» |
|
| Creator |
Лісневська, Аліна Леонідівна
|
|
| Subject |
Навчально-методичні посібники
|
|
| Description |
Культура будь-якого суспільства являє собою цілісну систему з властивими їй ознаками. Кіно та телебачення є однією зі складових культури сучасного суспільства, яка, з одного боку, виникає і розвивається в певному соціокультурному контексті і відбиває особливості його як цілісної системи, а з іншого, суттєво впливає на розвиток культури в цілому. Головними комерційними цілями кіно та телебачення є одержання прибутку, видовищність, масовість та популярність. Проте, ринкова економіка потребує нових механізмів організації та просування будь-яких продуктів відеовиробництва. Поки що можна констатувати, що інституту продюсерства в Україні практично немає. Його формуваннямв Україні, на жаль, мало хто серйозно займається, проте продюсер – це підприємець, суб'єкт бізнесу, який відповідає за вибір та реалізацію як економічної, так і мистецької концепції втілюваного мистецького і підприємницького проекту. Кінематограф і телебачення, як і раніше, дуже впливають на формування поглядів, системи цінностей, естетичних смаків і духовної культури мільйонів людей. У нашій країні існує не так багато книг з майстерності продюсування. Це викликано тим, що надто вже молода сама професія - продюсер кіно і телебачення. Вона виникла на заході існування радянського державного кінематографа на початку 1990 -х рр. і близько двох десятка років стали роками її становлення. Матеріал другої частини курсу «Реклама на телебаченні» спирається на науковий підхід до вивчення реклами взагалі, і телевізійної зокрема, як однієї з форм людської комунікації. Формування взаємозв'язку з аудиторією, налагодження контакту рекламодавців із споживачем за допомогою телебачення є суттю телевізійної реклами. Інакше реклама сприймається з формальної сторони як нагромадження численної інформації, а при такому підході реалізується на практиці безсистемно і неефективно. |
|
| Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
ru
|
|
| Rights |
—
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4058/7/O_Lisnevska_PRT_GI.pdf
Лісневська, Аліна Леонідівна ДИСТАНЦІЙНИЙ КУРС з дисципліни «Продюсерство та реклама на телебаченні» [Навчально-методичні матеріали] |
|