Маркетингові прийоми екопозиціонування бренда
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Маркетингові прийоми екопозиціонування бренда
					 | 
		|
| Creator | 
															Гліненко, Л.К.
					 Дайновський, Ю.А.  | 
		|
| Subject | 
															брендинг
					 branding екологічний маркетинг экологический маркетинг environmental marketing  | 
		|
| Description | 
															Постійне загострення глобальних екологічних проблем призводить до того, що все більше людей усвідомлює їх наслідки як свій особистий ризик, загрозу власному існуванню. Внаслідок цього бізнес-структури змушені враховувати екологічні складові своєї діяльності і презентуватися як все більш «зелені» для збільшення споживацької цінності і отримання споживацьких переваг. Ефективна реалізація таких змін у іміджі і реальній діяльності бізнес-структури вимагає реформування традиційного комплексу маркетингу і залучення ефективних маркетингових інструментів, до яких належать прийоми маркетингу, що відображають певні конкретні способи досягнення окремих цілей підприємства.
					 | 
		|
| Publisher | 
															Сумський державний університет
					 | 
		|
| Date | 
															2014-10-13T11:47:50Z
					 2014-10-13T11:47:50Z 2014  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Гліненко, Л.К. Маркетингові прийоми екопозиціонування бренда [Текст] / Л.К. Гліненко, Ю.А. Дайновський // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 200-201.
					 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37021  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|