Інтернет-реклама як сучасний інструмент маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Інтернет-реклама як сучасний інструмент маркетингу
					 | 
		|
| Creator | 
															Граділь, А.А.
					 | 
		|
| Subject | 
															інтернет-реклама
					 интернет-реклама Internet advertising споживач потребитель consumer  | 
		|
| Description | 
															Розглядаючи людину – як споживача та клієнта, протягом останніх років, можна ясно побачити докорінні зміни в її споживчому характері, ставленні та відношенні. Сучасний споживач – вибаглива особа, для якої більшої цінності набула економія часу, а не суто-матеріальні речі, зросли запити в якості, екологічності та кастомізації, людина, яку з часом усе важче зацікавити та здивувати. У поєднанні та переплетінні цих двох процесів: зміни споживчої поведінки споживачів та незупинно прогресуючого технічного розвитку людсва й виникла необхідність удатися до застосування традиційних маркетингових інструментів у іншому вимірі, в якому веде віртуальне життя понад пів-планети людей на Землі, а саме інтернет-маркетинг.
					 | 
		|
| Publisher | 
															Сумський державний університет
					 | 
		|
| Date | 
															2014-10-13T11:45:18Z
					 2014-10-13T11:45:18Z 2014  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Граділь, А.А. Інтернет-реклама як сучасний інструмент маркетингу [Текст] / А.А. Граділь ; наук. кер. О.М. Олефіренко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 202-203.
					 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37018  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|