Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
					 | 
		|
| Creator | 
															Тимохіна, Яна Олександрівна
					 Тимохина, Яна Александровна Tymokhina, Yana Oleksandrivna  | 
		|
| Subject | 
															інтегровані маркетингові комунікації
					 интегрированные маркетинговые коммуникации integrated marketing communications ієрархічна модель иерархическая модель hierarchical model  | 
		|
| Description | 
															Вітчизняний досвід промислових підприємств свідчить про те, що інтегровані маркетингові комунікації (ІМК) як незмінна складова комплексу маркетингу слугують не лише засобом просування продукції, а й підвищують ефективність бізнесу та конкурентоспроможність підприємства. Тому нагальним є питання розробки та практичної реалізації цілісної системи оцінки ІМК, інтегруючи відповідний інструментарій за видами.
					 | 
		|
| Publisher | 
															Сумський державний університет
					 | 
		|
| Date | 
															2014-10-13T11:37:49Z
					 2014-10-13T11:37:49Z 2014  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Тимохіна, Я.О. Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] / Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 220-222.
					 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37010  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|