Концептуальні засади організації раннього навчання іноземних мов у процесі інтелектуального становлення особистості
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4168/
|
|
| Title |
Концептуальні засади організації раннього навчання іноземних мов у процесі інтелектуального становлення особистості
The conceptual framework of early foreign language teaching organization in the process of intellectual formation of personality Концептуальные основы организации раннего обучения иностранным языкам в процессе интеллектуального становления личности |
|
| Creator |
Котенко, Ольга Володимирівна
|
|
| Subject |
Збірники наукових праць
|
|
| Description |
Автором узагальнено сучасні підходи до проблеми раннього навчання іноземних мов. Визначено специфіку організації раннього навчання іноземних дітей дошкільного та молодшого шкільного віку відповідно до провідних принципів та методів навчання. Охарактеризовано закономірності сприйняття та засвоєння іншомовного матеріалу дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку згідно з особливостями психо-фізіологічного розвитку цієї вікової категорії.
The modern approaches to early foreign languages learning are summarized in the article. The specificity of organization of preschool and primary school children early foreign languages learning according to the guiding principles and methods is determined. The regularities of perception and assimilation of foreign materials by preschool and primary school children according to the features of psycho-physiological development of this age category are characterized. Автором обобщены современные подходы к проблеме раннего обучения иностранным языкам. Определена специфика организации раннего обучения иностранным языкам детей дошкольного и младшего школьного возраста согласно ведущим принципам и методам обучения. Охарактеризованы закономерности восприятия и усвоения иноязычного материала детьми дошкольного и младшего школьного возраста, связанные с особенностями психо-физиологического развития этой возрастной категории. |
|
| Publisher |
Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки»
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4168/1/O_Kotenko_TRPTP_FLMD_PI.pdf
Котенко, Ольга Володимирівна (2013) Концептуальні засади організації раннього навчання іноземних мов у процесі інтелектуального становлення особистості Тенденції розвитку педагогіки та психології в XXI столітті. с. 97-101. |
|