Теорія реклами
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4813/
|
|
| Title |
Теорія реклами
|
|
| Creator |
Кияниця, Євгенія Олегівна
|
|
| Subject |
Навчальні програми
|
|
| Description |
Робоча навчальна програма з дисципліни «Теорія реклами» є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено кафедрою реклами та зв'язків з громадськістю на основі освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів з реклами та зв'язків з громадськістю відповідно до навчального плану денної форми навчання. «Теорія реклами» належить до числа фахових дисциплін, включених у навчальні плани підготовки бакалаврів напряму 6.030302 Реклама та зв'язки з громадськістю. Дисципліна «Теорія реклами», яка читається студентам кафедри «Реклами та зв’язків з громадськістю», є необхідною складовою фахової підготовки спеціалістів даного профілю як для різностороннього розвитку так і для практичної діяльності за фахом. Курс «Теорія реклами» має на меті ознайомити студентів з основами теорії та практики рекламної діяльності, з основними технологіями та стратегіями, що використовуються для її організації у світі та, зокрема, в Україні. |
|
| Publisher |
КУБГ
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Rights |
—
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4813/1/Y_Kyianytsia_TR_GI.pdf
Кияниця, Євгенія Олегівна (2014) Теорія реклами [Навчально-методичні матеріали] (Неопубліковано) |
|