Запис Детальніше

Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика
 
Creator Ларіна , Я.С.
 
Subject 08.00.04 - економіка та управління підприємствами
631.1 Організація та управління сільським господарством
 
Description Дисертація присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних аспектів формування маркетингових стратегій підприємств аграрного сектору. Визначено методологічні засади розробки маркетингової стратегії підприємства та методичні підходи до оцінки економічної ефективності її застосування. Досліджено особливості формування маркетингових стратегій підприємств аграрного сектору в контексті перехідної парадигми.
Проаналізовано сучасний стан розвитку підприємств аграрного сектору різної спеціалізації та масштабів діяльності. Досліджено вплив чинників зовнішнього середовища на вибір стратегії маркетингу. Розроблено економіко-статистичну модель визначення ефективності реалізації маркетингової стратегії залежно від організаційної та ринкової готовності підприємства.
Розроблено механізми реалізації стратегій та систему заходів впровадження стратегічного маркетингу на мікро, мезо- та макрорівнях. Запропоновано шляхи підвищення ефективності імплементації маркетингових стратегій з урахуванням пріоритетів державної політики в аграрній сфері.
 
Date 2011-01-20
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/5266/1/aref_%D0%9B%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%B0_%D0%AF.%D0%A1._20.01.pdf
Ларіна , Я.С. (2011) Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика. PhD thesis, Робота виконана в Національному університеті біоресурсів і природокористування України Кабінету Міністрів України.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/5266/