ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДНОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ДІЙ
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДНОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ДІЙ
|
|
| Creator |
ЛУЗАН, П.Г.
|
|
| Subject |
Випуск 155 (1)
|
|
| Description |
У статті розглянуто теоретичні аспекти визначення складності навчальних дій; виділено показники опису навчальних дій в послідовності їх формування; наведено приклади опису дій від найпростіших до високоінтелектуальних
|
|
| Publisher |
Видавництво НУБіП України
|
|
| Date |
2010-04-05
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/7219/1/lpg.pdf
ЛУЗАН, П.Г. (2010) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДНОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ДІЙ. Науковий вісник НУБіП України, 155 (1). |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/7219/
|
|