Запис Детальніше

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДНОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ДІЙ

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДНОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ДІЙ
 
Creator ЛУЗАН, П.Г.
 
Subject Випуск 155 (1)
 
Description У статті розглянуто теоретичні аспекти визначення складності навчальних дій; виділено показники опису навчальних дій в послідовності їх формування; наведено приклади опису дій від найпростіших до високоінтелектуальних
 
Publisher Видавництво НУБіП України
 
Date 2010-04-05
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/7219/1/lpg.pdf
ЛУЗАН, П.Г. (2010) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДНОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ДІЙ. Науковий вісник НУБіП України, 155 (1).
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/7219/