ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
|
|
Creator |
Величко, О.В.
|
|
Subject |
Наукові праці в інших (в тому числі міжнародних) виданнях
|
|
Description |
Проаналізовано сучасний стан управління маркетинговою діяльністю в аграрних формуваннях та обґрунтовано пропозиції щодо побудови функціональної моделі служби маркетингу в сільськогосподарському підприємстві. The modern consisting of management marketing activity is analysed of the agrarian farming’s and suggestions are grounded in relation to the construction of functional model of service of marketing in an agricultural enterprise. |
|
Date |
2011-03-12
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/7259/3/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%92%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%BE_%D0%9E_%D0%92_%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B0.pdf
Величко, О.В. (2011) ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ. Науковий вісник Харківського Національного технічного університету ім. Петра Василенка (112). |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/7259/
|
|