Соціокультурна обумовленість премодерної та модерної парадигм освіти: історико-філософський контекст
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Соціокультурна обумовленість премодерної та модерної парадигм освіти: історико-філософський контекст
|
|
| Creator |
Павлова , О.Ю.
|
|
| Subject |
Наукові праці в інших (в тому числі міжнародних) виданнях
16 Логіка. Епістемологія. Теорія пізнання. Методологія логіки Педагогіка, психологія, філософія |
|
| Description |
Дана стаття являє собою аналіз соціокультурного контексту формування премодерної та модерної парадигм освіти
|
|
| Date |
2010-09-15
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
image/jpeg
image/jpeg application/pdf |
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/7780/1/%D0%A4%D0%86%D0%9B%D0%9E%D0%A1%D0%9B%D0%A4%D0%86%D0%AF.JPG
http://elibrary.nubip.edu.ua/7780/2/%D0%97%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A2_%D0%A4%D0%86%D0%9B%D0%9E%D0%A1.JPG http://elibrary.nubip.edu.ua/7780/3/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf Павлова , О.Ю. (2010) Соціокультурна обумовленість премодерної та модерної парадигм освіти: історико-філософський контекст. Актуальні філософські та культурологічні проблеми сучасності (25). |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/7780/
|
|