Запис Детальніше

Соціокультурна обумовленість премодерної та модерної парадигм освіти: історико-філософський контекст

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціокультурна обумовленість премодерної та модерної парадигм освіти: історико-філософський контекст
 
Creator Павлова , О.Ю.
 
Subject Наукові праці в інших (в тому числі міжнародних) виданнях
16 Логіка. Епістемологія. Теорія пізнання. Методологія логіки
Педагогіка, психологія, філософія
 
Description Дана стаття являє собою аналіз соціокультурного контексту формування премодерної та модерної парадигм освіти
 
Date 2010-09-15
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format image/jpeg
image/jpeg
application/pdf
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/7780/1/%D0%A4%D0%86%D0%9B%D0%9E%D0%A1%D0%9B%D0%A4%D0%86%D0%AF.JPG
http://elibrary.nubip.edu.ua/7780/2/%D0%97%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A2_%D0%A4%D0%86%D0%9B%D0%9E%D0%A1.JPG
http://elibrary.nubip.edu.ua/7780/3/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
Павлова , О.Ю. (2010) Соціокультурна обумовленість премодерної та модерної парадигм освіти: історико-філософський контекст. Актуальні філософські та культурологічні проблеми сучасності (25).
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/7780/