Запис Детальніше

Конкурентоспроможність підприємства та його продукції на внутрішньому ринку

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конкурентоспроможність підприємства та його продукції на внутрішньому ринку
 
Creator Головченко , Наталія Василівна
 
Subject Комерційно-посередницька діяльність
 
Description Конкурентоспроможність підприємства – це реальна і потенційна здатність підприємства з врахуванням наявних у нього для цього можливостей проектувати, виготовляти, та реалізувати в конкретних умовах товари, які по своїм споживчим і вартісним характеристикам у комплексі більш привабливі для споживачів, чим товари конкурентів. Конкурентоспроможність характеризує здатність товару бути купленим у числі перших на ринку серед товарів – конкурентів.
 
Date 2012-05-25
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/13163/1/Golovchenko.doc
Головченко , Наталія Василівна (2012) Конкурентоспроможність підприємства та його продукції на внутрішньому ринку. Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/13163/