Планування маркетингу на підприємстві (на матеріалах сільськогосподарського підприємства «Маслівське»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Планування маркетингу на підприємстві (на матеріалах сільськогосподарського підприємства «Маслівське»)
|
|
Creator |
Карпенко , Анна Анатоліївна
|
|
Subject |
Комерційно-посередницька діяльність
|
|
Description |
У сучасних умовах актуальною проблемою є впровадження маркетингу на підприємствах аграрного сектору. Саме маркетинг відіграє найважливішу роль у системі управління підприємствами АПК і забезпечує стабільність їх розвитку. В зв’язку з цим виникає необхідність планування маркетингу на сільськогосподарському підприємстві «Маслівське». У першому розділі роботи викладено теоретичні основи планування маркетингу на підприємствах АПК. У другому розділі здійснено аналіз основних показників діяльності, наведено характеристику поточної товарної та цінової політики і проаналізовано маркетингове середовище підприємства «Маслівське». У третьому - розроблено маркетинговий план розвитку «Маслівське» і запропоновано шляхи вдосконалення маркетингового планування. |
|
Date |
2012-05-25
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13165/1/Karpenko.doc
Карпенко , Анна Анатоліївна (2012) Планування маркетингу на підприємстві (на матеріалах сільськогосподарського підприємства «Маслівське»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/13165/
|
|