Запис Детальніше

Планування маркетингу на підприємстві (на матеріалах сільськогосподарського підприємства «Маслівське»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Планування маркетингу на підприємстві (на матеріалах сільськогосподарського підприємства «Маслівське»)
 
Creator Карпенко , Анна Анатоліївна
 
Subject Комерційно-посередницька діяльність
 
Description У сучасних умовах актуальною проблемою є впровадження маркетингу на підприємствах аграрного сектору. Саме маркетинг відіграє найважливішу роль у системі управління підприємствами АПК і забезпечує стабільність їх розвитку. В зв’язку з цим виникає необхідність планування маркетингу на сільськогосподарському підприємстві «Маслівське».
У першому розділі роботи викладено теоретичні основи планування маркетингу на підприємствах АПК.
У другому розділі здійснено аналіз основних показників діяльності, наведено характеристику поточної товарної та цінової політики і проаналізовано маркетингове середовище підприємства «Маслівське».
У третьому - розроблено маркетинговий план розвитку «Маслівське» і запропоновано шляхи вдосконалення маркетингового планування.
 
Date 2012-05-25
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/13165/1/Karpenko.doc
Карпенко , Анна Анатоліївна (2012) Планування маркетингу на підприємстві (на матеріалах сільськогосподарського підприємства «Маслівське»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/13165/