Історіографічний аналіз культурологічної складової змісту дошкільної освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/7765/
|
|
| Title |
Історіографічний аналіз культурологічної складової змісту дошкільної освіти
|
|
| Creator |
Чередніченко, Світлана Володимирівна
|
|
| Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
| Description |
У статті проаналізовано наукові дослідження (дисертації) щодо висвітлення елементів культурологічної складової змісту дошкільної освіти. Питання культурологічної складової змісту дошкільної освіти набуло актуальності лише з середини 70-х років ХХ століття. Аспекти даної проблеми вивчалися українськими дослідниками. Увага акцентується на тому, що з середини 90-х років ХХ ст., у дисертаціях крім культури спілкування, культури поведінки, висвітлено й інші елементи культурологічної складової. В наукових дослідженнях (дисертаціях) найбільш порушується проблема української національної культури в різних її проявах. Доведено, що культурологічна складова змісту дошкільної освіти є важливим елементом у розвитку дітей до шкільного віку |
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
ru
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/7765/1/CHEREDNICHENKO_SV_PI.pdf
Чередніченко, Світлана Володимирівна (2013) Історіографічний аналіз культурологічної складової змісту дошкільної освіти Педагогічний дискурс: зб. наук. праць. |
|