Визначення імовірності контакту цільової аудиторії із різними елементами медіакомбінаціїпри здійсненні рекламних комунікацій
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Визначення імовірності контакту цільової аудиторії із різними елементами медіакомбінаціїпри здійсненні рекламних комунікацій
|
|
| Creator |
Можевенко, Т.Ю.
Чумаченко, І.В. |
|
| Subject |
Публикации в других изданиях
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Статья
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/39677/1/68.pdf
Можевенко, Т.Ю. и Чумаченко, І.В. (2011) Визначення імовірності контакту цільової аудиторії із різними елементами медіакомбінаціїпри здійсненні рекламних комунікацій. Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики: Зб. наук. пр. (2). С. 136-146. |
|
| Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/39677/
|
|