Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри. Концептуальні засади середовищного підходу у вищій освіті
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9896/
978-617-658-011-9 |
|
| Title |
Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри. Концептуальні засади середовищного підходу у вищій освіті |
|
| Creator |
Братко, Марія Василівна
|
|
| Subject |
Монографії
|
|
| Description |
В статті, базуючись на уявленні про методологічний підхід як концептуальну основу освітньої діяльності, що визначає її стратегію та тактику, регламентує інструментарій, ресурси і має дворівневу структуру, яка включає методологічний та технологічний рівні, обґрунтовано теоретичні засади середовищного підходу у вищій освіті. На основі аналізу базових понять підходу (середовище, освітнє середовище, освітнє середовище вищого навчального закладу), характеристики структури та функцій освітнього середовища вищого навчального закладу, зроблено висновок, що середовищний підхід у вищій освіті — це система дій суб'єкта управління з освітнім середовищем вищого навчального закладу з метою набуття ним характеристик, які дозволять цьому середовищу успішно реалізувати поліструктурну освітню функцію. Автор вважає, що освітнє середовище є не лише умовою, а й чинником та засобом формування та розвитку компетентності майбутнього фахівця.
|
|
| Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Монографія
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9896/1/M_Bratko_KZOYaV_IS_UKKUBG.pdf
Братко, Марія Василівна (2015) Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри. Концептуальні засади середовищного підходу у вищій освіті Колективна. Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ. |
|