Запис Детальніше

Формування іміджу торгової марки

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування іміджу торгової марки
 
Creator Губар, Ю. Г.
Солнцев, С. О.
 
Subject 338.242
 
Publisher Київ
НТУУ "КПІ"
 
Date 2015-08-12T14:05:24Z
2015-08-12T14:05:24Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Ю. Г. Губар Формування іміджу торгової марки / Губар Ю. Г., Солнцев С. О. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 277 Кбайт). – 2011. – Вип. 5. – Бібліогр.: 5 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12301
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
 
Language uk