Формування іміджу торгової марки
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування іміджу торгової марки
|
|
Creator |
Губар, Ю. Г.
Солнцев, С. О. |
|
Subject |
338.242
|
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-08-12T14:05:24Z
2015-08-12T14:05:24Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ю. Г. Губар Формування іміджу торгової марки / Губар Ю. Г., Солнцев С. О. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 277 Кбайт). – 2011. – Вип. 5. – Бібліогр.: 5 назв. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/12301 |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених
|
|
Language |
uk
|
|