Вплив чинників стихійності та мотивації на процес навчання іноземній мові
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/136/
|
|
| Title |
Вплив чинників стихійності та мотивації на процес навчання іноземній мові
|
|
| Creator |
Козубай, В. І.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
Предметом статті є аналіз двох видів навчання іноземної мови: стихійного та цілеспрямованого, мотиваційного. Розглядаються теорії, пов’язані з пізнавальною діяльністю індивіда. Автор доводить, що у вмотивованому форматі навчання іноземної мови присутні й елементи стихійності. Ключові поняття: біхевіоризм, індивід, перцептивні, мнемічні, рецептивні дії, вмотивований формат, перспективна мотивація.
|
|
| Date |
2005
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/136/2/05kvinim.pdf
Козубай, В. І. (2005) Вплив чинників стихійності та мотивації на процес навчання іноземній мові. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). pp. 18-19. |
|