Емерджентні та понятійні параметри художньо-дидактичної інтеграції (на прикладі курсу "Мистецтво")
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/364/
|
|
| Title |
Емерджентні та понятійні параметри художньо-дидактичної інтеграції (на прикладі курсу "Мистецтво")
|
|
| Creator |
Масол, Л. М.
|
|
| Subject |
NX Arts in general
|
|
| Description |
У статті розглянуто шляхи взаємозбагачення художньо-образних та раціонально-логічних аспектів інтеграції знань учнів у процесі розробки змісту програм і підручників з курсу "Мистецтво" для загальноосвітньої школи.
|
|
| Date |
2005
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/364/2/ok6.pdf
Масол, Л. М. (2005) Емерджентні та понятійні параметри художньо-дидактичної інтеграції (на прикладі курсу "Мистецтво"). ВІСНИК Житомирського державного університету ім. Івана Франка (21). pp. 6-7. |
|