Теоретичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностей
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/366/
|
|
| Title |
Теоретичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностей
|
|
| Creator |
Волкова, О. О.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті розглядаються дидактичні, психологічні та лінгвістичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностей. Враховуючи предметно-змістовний план іншомовного діалогічного спілкування, автор виділяє два види діалогу, властиві різним сферам спілкування, і дає їх методично релевантну характеристику. З огляду на теорію домінуючих здібностей проведено відбір опор для ефективного навчання діалогічного мовлення в основній школі.
|
|
| Date |
2004
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/366/1/04vootdz.pdf
Волкова, О. О. (2004) Теоретичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). pp. 73-79. |
|