Толерантність як стратегія подолання міжособистісного терору серед старшокласників загальноосвітніх шкіл
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/468/
|
|
| Title |
Толерантність як стратегія подолання міжособистісного терору серед старшокласників загальноосвітніх шкіл
|
|
| Creator |
Кіричевська, Е. В.
|
|
| Subject |
BJ Ethics
|
|
| Description |
Таке соціальне явище, як терор, піддається широкому й різноплановому аналізу. У процесі дослідження виявляється наявність різних форм жорстокості у стосунках між старшокласниками, які містять риси терору. З урахуванням змісту загальних визначень терору подається власне визначення явища міжособистісного міжучнівського терору з подальшим дослідженням його характерних рис і особливостей прояву. Аналіз різноманітних позицій таких наук, як філософія, етика, психологія та ін. надав можливість довести, що толерантність – найбільш ефективна і конструктивна стратегія подолання міжособистісного терору.
|
|
| Date |
2005
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/468/2/1533604.pdf
Кіричевська, Е. В. (2005) Толерантність як стратегія подолання міжособистісного терору серед старшокласників загальноосвітніх шкіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). pp. 128-134. |
|