Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/476/
|
|
| Title |
Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики
|
|
| Creator |
Гордійчук, Г. Б.
|
|
| Subject |
QA Mathematics
|
|
| Description |
Розглянуто основні принципи і завдання case-технології; з’ясовано мету створення “Портфеля” учня, вимоги вчителя (викладача) до оформлення і оцінювання “Портфеля” учня.
|
|
| Date |
2003
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/476/1/03ggbnnm.pdf
Гордійчук, Г. Б. (2003) Використання case-study як педагогічна умова забезпечення наступності навчання математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 41-44. |
|