"Проблема" дитячої обдарованості у контексті нейрофізіологічних поглядів (концепції функціональної асиметрії мозку людини)
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/572/
|
|
| Title |
"Проблема" дитячої обдарованості у контексті нейрофізіологічних поглядів (концепції функціональної асиметрії мозку людини)
|
|
| Creator |
Брандес, В. М.
Вознюк, О. В. |
|
| Subject |
QP Physiology
BF Psychology |
|
| Description |
Автори роблять спробу виявити еврістичні можливості концепції функціональної асиметрії головного мозку людини та довести, що вона може бути системоформуючим чинником у побудові нової парадигми освіти. Будь-яка дитина певною мiрою є генiєм, як i будь-який генiй певною мiрою є дитиною. Шопенгауер |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
1999
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/572/1/99bvmknp.pdf
Брандес, В. М. and Вознюк, О. В. (1999) "Проблема" дитячої обдарованості у контексті нейрофізіологічних поглядів (концепції функціональної асиметрії мозку людини). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4). pp. 44-49. ISSN 2076-6173 |
|