Проблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1079/
|
|
| Title |
Проблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі
|
|
| Creator |
Якса, Н. В.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
— Укр. У статті відображено проблему взаємодії суб’єктів освітнього простору у контексті світових та євроінтеграційних процесів. Виділено різні аспекти міжособистісної взаємодії, що пов’язані із соціальними установками, ціннісними орієнтаціями полікультурної особистості. Значну увагу звернено на аналіз у гуманістичній психології ідеї самореалізації та чинників, що зумовлюють її успішність. |
|
| Date |
2006
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1079/1/06yanvpl.pdf
Якса, Н. В. (2006) Проблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). pp. 28-31. |
|