Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1143/
|
|
| Title |
Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів
|
|
| Creator |
Гуманкова, О. С.
|
|
| Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
| Description |
У статті розглянуто переваги використання диференційованого підходу у професійному навчанні майбутніх учителів-філологів. Автором окреслені тематичне спрямування, критерії створення та принципи навчання в групах за інтересами як однієї з форм диференційованого навчання.
|
|
| Date |
2006
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1143/1/06gosmuf.pdf
Гуманкова, О. С. (2006) Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). pp. 69-72. |
|