Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1466/
|
|
| Title |
Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття
|
|
| Creator |
Гаращук, К. В.
|
|
| Subject |
LB1603 Secondary Education. High schools
LF Individual institutions (Europe) |
|
| Description |
У статті подана характеристика чотирьох провідних стратегій реформування шкільництва Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття, проаналізовано суперечності та проблеми реформаційних перетворень. Подано рекомендації щодо використання позитивного досвіду британських освітніх реформ у вітчизняних умовах, визначені напрями подальших досліджень прогресивного досвіду освітніх змін.
|
|
| Date |
2007
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1466/1/15.pdf
Гаращук, К. В. (2007) Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). pp. 64-68. |
|