Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр.
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1594/
|
|
| Title |
Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр.
|
|
| Creator |
Харченко, Т. Г.
|
|
| Subject |
B Philosophy (General)
|
|
| Description |
У статті зроблено спробу дослідити, якими були філософсько-педагогічні погляди на людину та її місце в педагогічному процесі під час Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. Доведено, що людина виступає одночасно об’єктом і суб’єктом. Її об’єктність обумовлена природним походженням, а суб’єктність – унікальною природною організацією.
|
|
| Date |
2007
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1594/1/07htgfbr.pdf
Харченко, Т. Г. (2007) Людина у філософсько-педагогічних концепціях Великої французької буржуазної революції 1789-1794 рр. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 91-97. |
|