Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1805/
|
|
| Title |
Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті
|
|
| Creator |
Адаменко, О. В.
Хриков, Є. М. |
|
| Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
| Description |
Розглядаються соціальні та педагогічні умови виникнення, методологічні підходи та головні етапи історико-педагогічного аналізу інновацій в освіті – аналіз соціально-педагогічного контексту, в якому функціонувала новаторська школа, аналіз її особливостей, визначення її впливу на педагогічну практику та науку.
|
|
| Date |
2007
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1805/1/3.pdf
Адаменко, О. В. and Хриков, Є. М. (2007) Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). pp. 20-23. |
|