Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної педагогічної освіти
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1841/
|
|
| Title |
Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної педагогічної освіти
|
|
| Creator |
Арешонков, В. Ю.
|
|
| Subject |
LC5201 Education extension. Adult education. Continuing education
|
|
| Description |
У статті розглянуто сутність поняття "толерантність" як чинника налагодження партнерських стосунків між тими, хто навчає, і тими, хто навчається в умовах демократизації сучасного українського суспільства і гуманізації освітнього процесу. Доведено, що толерантність є необхідною складовою психолого-педагогічного інструментарію викладача в його професійній діяльності, важливим елементом суб’єкт-суб’єктних відносин на рівні "вчитель" – "учень".
|
|
| Date |
2008
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1841/1/13.pdf
Арешонков, В. Ю. (2008) Толерантність як складова професіоналізму викладачів системи після дипломної педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). pp. 47-52. |
|