Реклама як вид аргументативного дискурсу
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1907/
|
|
| Title |
Реклама як вид аргументативного дискурсу
|
|
| Creator |
Мосієнко, О. В.
|
|
| Subject |
BF Psychology
|
|
| Description |
Предметом статті є аналіз реклами як одного з видів аргументативного дискурсу. Визначаються особливості реклами, її складові елементи – переконання і навіювання та засоби її впливу на покупців.
|
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2004
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1907/1/04movvad.pdf
Мосієнко, О. В. (2004) Реклама як вид аргументативного дискурсу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). pp. 190-191. ISSN 2076-6173 |
|