Концептуальні основи розвитку альтернативної освітньої пропозиції в контексті структурних інновацій сучасної англійської школи
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1919/
|
|
| Title |
Концептуальні основи розвитку альтернативної освітньої пропозиції в контексті структурних інновацій сучасної англійської школи
|
|
| Creator |
Гаращук, К. В.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті подано характеристику мотивів структурних реформ середньої освіти Великої Британії у 80-х рр. ХХ ст. – на початку ХХІ ст. Проаналізовано підходи до запровадження альтернативної освітньої пропозиції. З’ясовано особливості концепції освітнього вибору, що стали основою сучасної політики структурних реформ.
|
|
| Date |
2008
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1919/1/8.pdf
Гаращук, К. В. (2008) Концептуальні основи розвитку альтернативної освітньої пропозиції в контексті структурних інновацій сучасної англійської школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). pp. 144-147. |
|