Взаємодія вербальних та невербальних засобів мотивації англомовної гендерно адресованої реклами
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1928/
|
|
| Title |
Взаємодія вербальних та невербальних засобів мотивації англомовної гендерно адресованої реклами
|
|
| Creator |
Малишенко, А. О.
|
|
| Subject |
PE English
|
|
| Description |
У статті розглянуто раціональну та емоційну мотивацію гендерно адресованої англомовної реклами. Реалізація мотивації здійснюється на основі аргументем й інформем, виражених.
|
|
| Date |
2007
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1928/1/9.pdf
Малишенко, А. О. (2007) Взаємодія вербальних та невербальних засобів мотивації англомовної гендерно адресованої реклами. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 181-184. |
|