Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1934/
|
|
| Title |
Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти
|
|
| Creator |
Брандес, В. М.
Вірковський, А. П. Вознюк, В. О. Романенко, Є. М. |
|
| Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
| Description |
статті аналізуються навчально-дисциплінуюча та особистісно-спрямована педагогічні парадигми як підґрунтя традиційного та гуманістичного підходів у організації навчально-виховного процесу.
|
|
| Date |
2000
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1934/1/00bvmspo.pdf
Брандес, В. М. and Вірковський, А. П. and Вознюк, В. О. and Романенко, Є. М. (2000) Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). pp. 240-244. |
|