Готовність майбутніх учителів іноземних мов до здійснення диференційованого підходу – актуальна проблема практики професійного навчання у вузі
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/1948/
|
|
| Title |
Готовність майбутніх учителів іноземних мов до здійснення диференційованого підходу – актуальна проблема практики професійного навчання у вузі
|
|
| Creator |
Гуманкова, О. С.
|
|
| Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
| Description |
Стаття акцентуалізує проблему формування готовності до здійснення диференційованого підходу майбутніх учителів іноземних мов. Автором визначений компонентний склад даного виду готовності та окреслені можливі шляхи її формування у процесі професійної підготовки учителів цієї спеціальності.
|
|
| Date |
2008
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/1948/1/10.pdf
Гуманкова, О. С. (2008) Готовність майбутніх учителів іноземних мов до здійснення диференційованого підходу – актуальна проблема практики професійного навчання у вузі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). pp. 103-106. |
|