Особливості педагогічної позиції в умовах особистісно орієнтованої освіти
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/2005/
|
|
| Title |
Особливості педагогічної позиції в умовах особистісно орієнтованої освіти
|
|
| Creator |
Заброцький, М. М.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
Представлено розуміння духовності як екзистенційної характеристики людини, її сутнісного атрибуту. Обґрунтовується, що особистісно орієнтована освіта вимагає від учителя педагогічної позиції, характерної саме для діалогічної взаємодії учасників педагогічного процесу, показано, що в основі лежить трансцендентне переживання, яке надає людині відчуття власної цілісності.
|
|
| Date |
2003
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/2005/1/03zmmooo.pdf
Заброцький, М. М. (2003) Особливості педагогічної позиції в умовах особистісно орієнтованої освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 246-248. |
|