Рекламний текст як проблема перекладу
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/2047/
|
|
| Title |
Рекламний текст як проблема перекладу
|
|
| Creator |
Фірсова, Ю. А.
|
|
| Subject |
H Social Sciences (General)
P Philology. Linguistics |
|
| Description |
Стаття присвячена проблемі перекладу рекламних текстів з позицій сучасного маркетингу, основним характеристикам рекламних текстів та стратегіям їх перекладу. Ключові поняття: рекламний текст, апелятивна функція, текст-оригінал, текст-переклад, функціонально-прагматична адекватність, стратегії перекладу.
|
|
| Date |
2004
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/2047/1/04fyuapp.pdf
Фірсова, Ю. А. (2004) Рекламний текст як проблема перекладу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). pp. 250-251. |
|