Фасилітативна діяльність педагога в контексті суб’єкт-суб’єктного підходу до педагогічної діяльності
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/2343/
|
|
| Title |
Фасилітативна діяльність педагога в контексті суб’єкт-суб’єктного підходу до педагогічної діяльності
|
|
| Creator |
Левченко, О. О.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
Автор стверджує, що створення і реалізація новаційних освітянських моделей активізації креативного потенціалу студентської молоді в процесі її професійної підготовки та формування в неї фасилітативної компетентності може здійснюватися тільки педагогом-фасилітатором. У статті наголошується на необхідності переходу від суб’єкт-об’єктної до суб’єкт-суб’єктної педагогіки.
|
|
| Date |
2008
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/2343/1/23-26.pdf
Левченко, О. О. (2008) Фасилітативна діяльність педагога в контексті суб’єкт-суб’єктного підходу до педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (39). pp. 23-26. |
|