Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/2373/
|
|
| Title |
Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва
|
|
| Creator |
Підлужна, Г. В.
|
|
| Subject |
NX Arts in general
|
|
| Description |
У статті розглянуто психолого-педагогічні особливості організації та проведення інтегрованих уроків художньо-естетичного циклу в початковій школі.
|
|
| Date |
2005
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/2373/1/05pgvmom.pdf
Підлужна, Г. В. (2005) Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 55-57. |
|