Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/2473/
|
|
| Title |
Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз
|
|
| Creator |
Заблоцька, О. С.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті викладено результати порівняльного аналізу компетентнісного підходу до навчання у вищій школі з традиційними й інноваційними підходами. Серед останніх – особистісно орієнтований та діяльнісний підходи. Визначено особливості компетентнісного підходу як освітньої інновації. Установлено відмінності між результатами навчання за знаннєвою парадигмою (знаннями, вміннями, навичками) і ″компетенціями″ як одиницями та результатами компетентнісного підходу.
|
|
| Date |
2008
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/2473/1/63-68.pdf
Заблоцька, О. С. (2008) Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). pp. 63-68. |
|