Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/2719/
|
|
| Title |
Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики
|
|
| Creator |
Сікора, Я. Б.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті аналізується одна з головних проблем компетентнісного підходу – створення технології формування професійної компетентності вчителя інформатики та педагогічних умов її формування. На основі контент-аналізу визначаються поняття "компетентність", "професійна компетентність". Виділено критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики
|
|
| Date |
2008
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/2719/1/Vip42_.pdf
Сікора, Я. Б. (2008) Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 154-159. |
|