Соціально марковані комунікативні стратегії персонажів англомовної художньої прози в ситуації суперництва
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/2879/
|
|
| Title |
Соціально марковані комунікативні стратегії персонажів англомовної художньої прози в ситуації суперництва
|
|
| Creator |
Савчук, І. І.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
L Education (General) |
|
| Description |
У статті розглянуто соціально значущі комунікативні тактики і ходи кооперативної та конфронтативної стратегій, реалізованих дійовими особами англомовних художніх творів у ситуації суперництва. Конфронтативна стратегія представлена тактиками заниження статусу суперника і домінування, а кооперативна – тактиками підняття й підкреслення свого статусу та демонстрації вищого статусу опонента.
|
|
| Date |
2008
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/2879/1/08siipss.pdf
Савчук, І. І. (2008) Соціально марковані комунікативні стратегії персонажів англомовної художньої прози в ситуації суперництва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). pp. 182-185. |
|