Проблема методології навчання мови у світлі філософсько-освітніх підходів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/2902/
|
|
| Title |
Проблема методології навчання мови у світлі філософсько-освітніх підходів
|
|
| Creator |
Кучерук, О. А.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
L Education (General) |
|
| Description |
У статті зроблено спробу розглянути філософсько-освітні засади методології навчання мови. На основі міждисциплінарного осмислення порушеної проблеми та інтеграції різних наукових ідей обґрунтовуються механізми комплексного підходу до продуктивної мовної освіти з домінуванням антропоцентричної парадигми.
|
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2008
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/2902/1/7_42.pdf
Кучерук, О. А. (2008) Проблема методології навчання мови у світлі філософсько-освітніх підходів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 29-35. ISSN 2076-6173 |
|