Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/2944/
|
|
| Title |
Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів
|
|
| Creator |
Глузман, Н. А.
|
|
| Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
| Description |
У представленій статті розглянуто систему вихідних концептуальних положень, котрі покладено в основу професійної математичної підготовки студентів спеціальності: "Початкове навчання" педагогічних університетів. Автором виділено групи дій професійної математичної діяльності та дано їх детальну характеристику.
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/2944/1/10_43.pdf
Глузман, Н. А. (2009) Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). pp. 49-53. |
|