Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/2950/
|
|
| Title |
Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань
|
|
| Creator |
Маслов, Ю. В.
Баженова, І. В. |
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
У статті розглядається проблема навчання іншомовного писемного мовлення у процесі професійно-педагогічної іншомовної підготовки. Пропонується співвіднести та розширити репертуар жанрів письмового тексту, які повинні створювати студенти. Виділені методично цінні жанри, що співвідносяться з рівнями навчання письмовому самовираженню – репродуктивним, евристичним і креативним.
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/2950/1/16_43.pdf
Маслов, Ю. В. and Баженова, І. В. (2009) Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). pp. 78-81. |
|