Психолого-педагогічні умови підвищення об'єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/3014/
|
|
| Title |
Психолого-педагогічні умови підвищення об'єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів
|
|
| Creator |
Лисак, Г. О.
|
|
| Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
| Description |
У статті здійснено аналіз психолого-педагогічних умов, що сприяють процесові підвищення об’єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. Розглядаються засоби стимулювання механізму самовдосконалення та педагогічної рефлексії в галузі оцінювання.
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/3014/1/19_44.pdf
Лисак, Г. О. (2009) Психолого-педагогічні умови підвищення об'єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 88-91. |
|