Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/3032/
|
|
| Title |
Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку
|
|
| Creator |
Дмитрієва, С. М.
|
|
| Subject |
BF Psychology
|
|
| Description |
У статті аналізуються психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку: домінуючий тип ставлення до школярів, рівень ціннісного внеску педагога в операційну, емоційну і мотиваційну сфери діяльності учнівського колективу, стиль педагогічного керівництва, особливості ставлення до діалогічного навчання у початковій школі.
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/3032/1/37_44.pdf
Дмитрієва, С. М. (2009) Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 172-175. |
|